آیا میدانید با دریافت نوبت از طریق سامانه نوبت گیری امکان حضور برای انجام امور کنسولی در زمان دلخواه شما امکان پذیر است؟
مراحل تایید گواهی اشتغال به تحصیل، شهریه و تایید مدارک فارغ التحصیلی:
- ثبت نام در قسمت تشکیل پرونده تحصیلی در سامانه میخک، بارگذاری مناسب و خوانا مدارک مورد نیاز و دریافت کد رهگیری.
- در قمست تایید مدرک با انتخاب گزینه " تائید مدارک" و تعیین نوع مدارک "تحصیلی و آموزشی" نسبت به ارائه درخواست تایید مدرک خود اقدام نمایید. به همین منظور با انتخاب یکی از گزینه های ذیل نسبت به بارگذاری تصاویر آنها به صورت جداگانه و مجزا اقدام نماید.
-گواهی اشتغال به تحصیل
-گواهی ریز نمرات میان دوره
-گواهی پرداخت شهریه
- مدرک فارغ التحصیلی و ریز نمرات پایان دوره(در قسمت استعلام مدارک)
-گواهی یا مدرک شرکت در دوره یا سمینار
توجه:
1- برای تایید مدارک فارغ التحصیلی بارگزاری اجازه نامه استعلام مدرک فارغ التحصیلی از دانشگاه محل تحصیل که در قسمت استعلام مدارک سامانه میخک در نظر گرفته شده است، الزامی می باشد.
2- برای هر مدرک یا گواهی دریافت کد رهگیری مجزا الزامی است.
3- پس از دریافت کد رهگیری درخواست تائید مدارک، اصل مدارک بارگذاری شده را به رویت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور رسانده یا به طریق مقتضی با نمایندگی تماس بگیرید و یا چنانچه در داخل کشور هستید، آنها را به رویت اداره دانشجوئی وزارت امور خارجه برسانید .
سامانه میخک